Pages

Monday, April 23, 2018

ASOS senneps kjole

ASOS senneps kjole


Photobucket

Jeg snuppede lige denne smukke kjole fra Asos ig�r, imens der stadig var 20% p� deres egne m�rker. Det bliver det eneste jeg skal shoppe denne m�ned, da jeg er broke og omkring d. 24 f�r jeg alligevel en masse ting, s� jeg har egentlig ikke brug for at shoppe mere. Regner med at bruge kjolen i juledagene - elsker farven og snittet. Den koster 38� (ca. 326 kroner) og den f�s i flere farver. Find den lige her.

Jeg vil smutte p� og er f�rst p� igen i aften, s� m�ske ser i alt det nye f�r jeg selv g�r haha.


Yesterday I bought this dress from Asos. I love the colour and the shape of it - very "Mad Men". Its �38 and its available in several colours. Find it here.



visit link download

Related Post

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.